Thursday, August 7, 2008

kursus pemantapan kurikulum daerah kubang pasu

pada 6 & 7 ogos , aku ditugaskan memberikan taklimat pemantapan kurikulum pendidikan islam daerah kubang pasu, tajuk pertama ialah dua waktu tambahan , amali dan pafa, selesai ja taklimat aku terpaksa bergegas ke smk tunku malik untuk memberikan ceramah teknik menjawab pmr pendidikan islam , sbb dah janji, kena pi jugak, alhamdulillah pelajar2 smk tunku malik memberikan kerjasama yang baik kepada aku , aku doakan mereka berjaya dalam pmr 2008, lepas ja habis di smk tm aku berpatah balik ke pkg hosba , nak tgk bengkel yang depa buat,
then esoknya , sesi aku mula awal 8 pagi , tapi 8.30 juga boleh mula kali ni tajuknya ialah pengurusan panitia , aku tunjuk video jemaah nazir dulu kat depa lepas satu jam aku sambung pulak , lepas tu bengkel buat fail panitia, yang syoknya fail yg aku bawa pun depa ambik katanya nak buat contoh, tak pa la fail tu aku ambil kat sek ja. then aku terima call dari u lah dan nazri jpn , suruh pi tengok design banner yg aku design, katanya kena tukaq warna tulisan , maka aku pun bergegas la ke arena di tandop, discuss dgn desinger arena , ok siap jugak , alhamdullilah, then bergegas pulak ke pkg hosba sbb aku ada satu lagi slot iaitu program gemilang pi , aku hanya boleh mula jam 2.45 ptg, then majlis penutupan oleh u rushdan , alhamdulillah semuanya berjalan lancar
nanti InsyaAllah , 24 & 25 ogos , depa dari kp akan mai pulak ke ptp, nampaknya persediaan kena lebih hebat la dari kp..
Anyway , tahniah pada semua.... fasi , urusetia, peserta.. semoga usaha kalian akan diberkati Allah hendaknya,..

No comments: